مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-10سياسي

لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و حاکم شدن فرهنگ دینی و اهل بیت (ع) در جامعه مسئله خانواده و عفاف و حجاب بار دیگر در کشور احیا شده و خانواده و اخلاق مداری و عفاف و حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه غرب به دنبال ترویج بی بند و باری و حاکم کردن سبک زندگی غربی در جوامع اسلامی و خصوصاً ایران اسلامی است، گفت: جبهه استکبار با همه توان در جنگ شناختی به دنبال اهداف شوم خود است که باید نسبت به این توطئه ها هوشیار بود و فعالانه عمل کرد.

لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است وی با بیان اینکه اسلام برای بانوان و مسئله خانواده اهمیت بسیاری قائل است، افزود: لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

امام جمعه اراک تأکید کرد: لازمه رشد فکری، روحی، روانی و فرهنگی هر فردی توجه به مسئله عفاف و حجاب است و حجاب به معنای منزوی کردن و محدودیت برای بانوان نیست بلکه اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است

لازمه پیشرفت جامعه و افراد تقویت بنیان خانواده و عفاف و حجاب است