مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-14اجتماعي

ضرورت اجرای طرح زوج و فرد در اردبیل


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: اجرای طرح زوج و فرد در راستای ساماندهی ترافیک در هسته مرکزی شهر اردبیل ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حجت فتاحی صبح چهارشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای شهر اردبیل با اشاره به اهتمام شهردار اردبیل در نصب تجهیزات هوشمند ترافیک برای بهبود در عبور و مرور اظهار کرد: اجرای طرح زوج و فرد در راستای ساماندهی ترافیک در هسته مرکزی شهر اردبیل لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه همواره پیاده راه سازی در سطح دنیا به عنوان پروژه معقول و محبوب معرفی می شود، گفت: در مدیریت ترافیک سه مؤلفه مهندسی ترافیک، آموزش و اجرای مقررات بسیار حائز اهمیت است و زمانی که بحث آموزش و مهندسی ترافیک مطرح باشد قطعاً اجرای مقررات و اعمال قانون و جریمه کاهش خواهد یافت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: متأسفانه در اردبیل مهندسی ترافیک و آموزش جز دغدغه مسئولان نبوده و صرفاً پلیس مجبور به اعمال قانون شده است که باید دو مؤلفه مذکور در اولویت باشد.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه پیاده راه سازی معابر شهری در راستای ساماندهی ترافیک باید در دستور کار شورا و شهرداری اردبیل قرار بگیرد، گفت: ما همگام و همراه شورای شهر و شهرداری اردبیل در احداث پیاده راه ها و تبدیل معابر شهری به پیاده راه هستیم و چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح زوج و فرد در اردبیل

ضرورت اجرای طرح زوج و فرد در اردبیل