مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-07سياسي

دستگیری فعال سیاسی جمهوری آذربایجان پس از انتقاد از «الهام علی اف»


منابع رسانه ای از دستگیری یکی از مخالفان «الهام علی اف» رییس جمهور جمهوری آذربایجان پس از انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای روز چهارشنبه از دستگیری یکی از مخالفان الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان به دلیل انتشار پستی در شبکه های اجتماعی علیه او خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری ، باکو مدعی است که امراه طاهمازوف فعال جمهوری آذربایجانی به اتهام سرپیچی از دستورات پلیس به 30 روز بازداشت محکوم شده است.

برخی فعالان اجتماعی با رد این ادعا گفتند که دستگیری طاهمازوف مرتبط به یک پست در شبکه های اجتماعی است که رییس جمهور جمهوری آذربایجان را خطاب قرار داده است.

احزاب مخالف دولت الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان از جمله حزب اپوزیسیون جبهه مردمی بارها هواداران خود را به برگزاری تجمعاتی دعوت کرده اند.

  طاهمازوف در 27 مه (شنبه 6 خرداد)  دستگیر شد، اما دستگیری او تنها در 6 ژوئن (سه شنبه 16 خرداد) علنی شد.

دستگیری طاهمازوف مربوط به یک پست فیسبوکی او در 16 مه (سه شنبه  26 اردیبهشت ) بود که از الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان خواسته بود علی زمین سلایف یکی از اعضای حزب مخالف جبهه مردمی را آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فعال سیاسی جمهوری آذربایجان پس از انتقاد از «الهام علی اف»

دستگیری فعال سیاسی جمهوری آذربایجان پس از انتقاد از «الهام علی اف»