مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-21سياسي

سفیر جدید ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چانگ هوا، سفیر چین در ایران در توییتی نوشت: امروز جناب آقای محسن بختیار سفیر جدید ایران در چین کپی اعتبارنامه خود را در پکن تسلیم کردند، - محسن بختیار سفیر جدید ایران در چین امروز رونوشت استوارنامه خود را در پکن تقدیم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چانگ هوا، سفیر چین در ایران در توییتی نوشت: امروز جناب آقای محسن بختیار سفیر جدید ایران در چین کپی اعتبارنامه خود را در پکن تسلیم کردند، به ایشان تبریک می گویم و موفقیت مأموریت خود در پکن را برای ایشان آرزومندم.

پیشتر بختیار در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به اهمیت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، بر اجرای همه جانبه برنامه همکاری جامع 25 ساله میان دو کشور تأکید کرد و خواستار پیگیری توافقات همه جانبه سفر رسمی دولتی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به پکن در بهمن ماه 1401 شد.

وزیر امور خارجه با تأکید بر اولویت دولت سیزدهم در تعمیق روابط با کشور های آسیایی، لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین به صورت دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را یادآور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر جدید ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد

سفیر جدید ایران در چین رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد