مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-06سياسي

لزوم تعمیر 55 درصد ساختمان های محیط زیست گلستان


مدیرکل محیط زیست استان گلستان با اشاره به اینکه استان یک عقب افتادگی تاریخی در ابنیه سازمانی دارد، گفت: 55 درصد ساختمان های محیط زیست گلستان نیازمند تعمیر و 65 درصد آنها نیازمند تجهیزات است.

- محمدرضا کنعانی شامگاه سه شنبه 16 خرداد در همایش تجلیل از محیط بانان نمونه استان گلستان اظهار کرد: 150 نفر از محیط بانان غیور کشورمان در راه حفاظت و کنترلِ عرصه های طبیعی و حیات وحش کشور به شهادت رسیدند که سه تن از محیط بانان غیور گلستانی در شمار این شهدا هستند.

وی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب تأکیدات مهمی در راستای حفاظت از محیط زیست کشور دارند، افزود: از نگاه مقام معظم رهبری مسئله محیط زیست یک امر ملی و فعالیت های محیط زیستی در شمار فعالیت دینی و انقلابی است به همین دلیل ما فرمایشات ایشان را سرلوحه برنامه های خود در حوزه محیط زیست قرار می دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان با اشاره به اینکه هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم باید به مسائل محیط زیستی اهمیت بدهیم، افزود: اولین بار حفاظت از محیط زیست در کشور ما در سال 1335 شکل گرفت و یکی از قدیمی ترین یگان های حفاظت در کشور یگان حفاظت محیط زیست است.

کنعانی با اشاره به اینکه بیش از 66 سال حفاظت از عرصه های محیط زیست گلستان در حال انجام است، ادامه داد: چشم انداز محیط زیست گلستان در افق 140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعمیر 55 درصد ساختمان های محیط زیست گلستان

لزوم تعمیر 55 درصد ساختمان های محیط زیست گلستان