مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-14اقتصادي

مؤدیان تکمیل اظهارنامه مالیاتی را به روزهای پایانی موکول نکنند


سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان یزد گفت: مؤدیان مالیاتی اقدام برای ارسال اظهارنامه مالیاتی و یا تکمیل فرم تبصره 100 را به روزهای پایانی خردادماه موکول نکنند.

- رضا نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آخرین مهلت بهره مندی صاحبان مشاغل از مزایای تکمیل فرم تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1401، پایان خرداد ماه جاری است.

نجف زاده با توصیه به صاحبان مشاغل که دستورالعمل تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم را جدی بگیرند و سعی در استفاده از مزایای آن داشته باشند، افزود: بر اساس تبصره ماده 100، سازمان امور مالیاتی کشور می تواند برخی از مشاغل و گروه هایی از آنان را که میزان فروش کالا و خدمات سالانه آنها حداکثر صد برابر معافیت ماده 84 باشد از انجام بخشی از تکالیف از قبیل نگهداری اسناد و مدارک و ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف کند و مالیات مؤدیان مذکور را به صورت مقطوع تعیین و وصول کنند.

وی عنوان کرد: برای عملکرد سال 1401 صاحبان مشاغلی که میزان فروش کالا و ارائه خدمات آنان حداکثر 67 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده و فرم مالیات مقطوع برای آنها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری شده است مشمول دستوالعمل تبصره ماده 100 می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤدیان تکمیل اظهارنامه مالیاتی را به روزهای پایانی موکول نکنند

مؤدیان تکمیل اظهارنامه مالیاتی را به روزهای پایانی موکول نکنند