مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-18اقتصادي

حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از 40 سال


فرماندار بهار از حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از 40 سال خبر داد و گفت: مطالعات پروژه انجام شده و در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی ظهر امروز در جریان سفر استاندار همدان به این شهرستان اظهار کرد: بشهرستان بهار در حوزه های مختلف پیشگام بوده و وجود شرکت های بی شمار صنایع تبدیلی، شوریجات و ترشیجات و گلخانه ها در آن نشان دهنده ظرفیت این شهرستان است.

وی اضافه کرد: با توجه به سطح زیر کشت سیر در شهرستان، فرآوری محصول سیر و سردخانه تخصصی در دستور کار قرار دارد و دو کارخانه فرآوری مرتبط با محصول سیب زمینی در حال احداث است.

فرماندار بهار توجه به صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی را ضروری دانست و گفت: این شهرستان ظرفیت بسته بندی محصولات و فرآوری محصولات کشاورزی را دارد و بسته بندی محصولات منجر به بهره وری و ارزآوری خواهد شد.

وی افزود: 55 هزار و 708 هکتار از زمین های زراعی شهرستان بهار زیر کشت محصولات زراعی است که پیش بینی می شود 801 هزار تن محصول برداشت شود.

فیض اللهی با بیان اینکه 80 هزار و 175 تن فرآورده های دامی و 320 هزار قطعه ماهی از 70 استخر بهار برداشت می شود افزود: 37 سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی با ظرفیت 85 هزار تن در شهرستان بهار فعال است و 790 واحد تولیدی با اشتغالزایی 7 هزار نفر و 31 معدن با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از 40 سال

حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از 40 سال