مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-03اجتماعي

نامشخص بودن شهریه مدارس غیردولتی/مبالغی پرداختی علی الحساب است


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه هنوز شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده، تعیین نشده است، گفت: شهریه دریافتی مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام به صورت علی الحساب است، - ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه هنوز شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده، تعیین نشده است، گفت: شهریه دریافتی مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام به صورت علی الحساب است، اما پس از تعیین و تصویب مبلغ شهریه توسط وزارت، اولیا می توانند با مراجعه به سامانه مشارکت ها، از مبلغ دقیق مدرسه فرزندشان اطلاع پیدا کنند.

علی موحدی شنبه 13 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تصویب شهریه، اگر اولیا مبلغ مازاد واریز کرده باشند، باید از سوی مدارس برگشت داده شود و به خانواده ها اطمینان می دهیم که در این خصوص ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: حتما اولیا محترم، مبلغ شهریه ثابت را بر اساس مبلغ اعلامی در سامانه مشارکت ها به نشانی https://mosharekatha.

ir پرداخت کنند.

موحدی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه تعیین شهریه مدارس غیردولتی گفت: برای تعیین شهریه ثابت مدارس غیردولتی، ابتدا باید موسس، مستندات مدرسه خود را در 144 شاخص در سامانه مشارکت هابارگذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامشخص بودن شهریه مدارس غیردولتی/مبالغی پرداختی علی الحساب است

نامشخص بودن شهریه مدارس غیردولتی/مبالغی پرداختی علی الحساب است