مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:012023-06-10حوادث

سقوط 5 قطعه سنگ در جاده چالوس بدون خسارت جانی


پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس، گفت: طی 20 ساعت گذشته حدود 5 فقره ریزش سنگ در ارتفاعات جاده کرج-چالوس گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در پی وقوع بارندگی شدید و سیل دستگاه های خدمات رسان در چهارچوب وظایف خود عمل کردند و پای کار بودند، اضافه کرد: شرایط جغرافیایی البرز به شکلی است که علی رغم ریزش چندین فقره سنگ از ارتفاعات جاده کرج-چالوس خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم.

رییس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار کرد: به واسطه هشدارهای هواشناسی از 2 روز گذشته تمهیداتی اندیشیده شد و به حالت آماده باش قرار داشتیم.

کرمی در ادامه به کوچ عشایر مازندران اشاره کرد و گفت: تردد این افراد از دیزین تا مازندران است و ما سعی داریم شرایط را برای تردد فقط این افراد فراهم کنیم، همچنین مسیرهای جایگزین برای مشکلات احتمالی نیز تعبیه و آماده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان تا بهبود کامل وضعیت جاده ها از تردد و مسافرت به استان های شمالی کشور پرهیز کنند، یادآور شد: طی هماهنگی که از سوی مسؤولان صورت گرفت مقرر شد شرایط برای تردد بومی ها تا خوزنکلا فراهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 5 قطعه سنگ در جاده چالوس بدون خسارت جانی

سقوط 5 قطعه سنگ در جاده چالوس بدون خسارت جانی