مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-19سياسي

برگزاری اجتماع 700 نفری اساتید بسیجی و انقلابی در دانشگاه های سمنان


مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان گفت: اجتماع 700 نفری اساتید بسیجی و انقلابی در روز چهارشنبه 31 خردادماه در دانشگاه های این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد روحانی مقدم، مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 31 خردادماه سالروز شهادت مردی از تبار عرفان و حماسه، دانشمندی متعهد و متخصص شهید مصطفی چمران است و به همین مناسبت به نام روز ملی بسیج اساتید نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هم مصادف با 31 خردادماه برنامه ملی و حماسه ملی استادان بسیجی را در کشور خواهیم داشت، گفت: در استان سمنان نیز این حماسه به 2 شکل متمرکز و استانی برگزار می شود.

مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان با بیان اینکه حماسه حضور 30 هزار استادان بسیجی و انقلابی در دانشگاه های کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در استان سمنان هم از مجموع یک هزار استاد بسیجی قرار است، در روز چهارشنبه 31 خردادماه، اجتماع 700 نفری اساتید بسیجی و انقلابی در دانشگاه های این استان برگزار شود تا حماسه ای دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع 700 نفری اساتید بسیجی و انقلابی در دانشگاه های سمنان

برگزاری اجتماع 700 نفری اساتید بسیجی و انقلابی در دانشگاه های سمنان