مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:052023-05-31سياسي

رویداد کتاب محور «قلم گاه» آغاز به کار کرد


مدیرعامل انتشارات به نشر از آغاز به کار رویداد کتاب محور «قلم گاه» با نگاه جدیدی به کتاب و مسابقات کتابخوانی توسط انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) خبر داد.

- مدیرعامل انتشارات به نشر از آغاز به کار رویداد کتاب محور قلم گاه با نگاه جدیدی به کتاب و مسابقات کتابخوانی توسط انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) خبر داد.

حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به نشر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با روز ولادت باسعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) رویداد کتاب محور قلم گاه با نگاه جدیدی به کتاب و مسابقات کتابخوانی توسط انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) آغاز به کار کرد.

سعیدی در این باره گفت: برگزاری هفدهمین پویش مطالعاتی انتشارات به نشر از ولادت تا شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

کتاب چشمه های بهشت نوشته محمدهادی زاهدی که گزیده ای از کتاب عیون الاخبار امام رضا (ع) است، به عنوان منبع مطالعاتی این رویداد کتاب محور انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش مطالعاتی در 2 بخش عمومی و بخش ویژه تولید محتوا انجام می شود، افزود: در بخش عمومی علاقه مندان می توانند طبق روال مسابقات کتابخوانی، کتاب را از طریق مراجعه به فروشگاه های کتاب به نشر در سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب به نشر به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کتاب محور «قلم گاه» آغاز به کار کرد

رویداد کتاب محور «قلم گاه» آغاز به کار کرد