مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-21اقتصادي

خدمات جدید غیرحضوری بانک پارسیان به زودی عملیاتی می شود


بانک پارسیان در حوزه خدمات غیرحضوری، سرویس های بسیاری را در دست اقدام و تکمیل دارد که به زودی پرداخت تسهیلات ،چک و امضای دیجیتال به طور غیرحضوری در بانک عملیاتی می شود.

- نشست خبری بانک پارسیان با موضوع معرفی دستاوردها و محصولات حوزه فناوری بانک با حضور معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی و مدیرعامل هولدینگ داده پردازی این بانک برگزار شد.

مسعود پشم چی معاون فناوری های نوین مالی بانک پارسیان در ابتدای این نشست اظهار کرد: همزمان با آغاز کار بانک پارسیان از سال 1380، برند این بانک با فناوری گره خورده بود و کلیه برنامه هایش حول خدمات فناور محور و دیجیتال است.

وی با بیان اینکه تمرکز بانک پارسیان بخصوص در سال های اخیر ارائه خدمات بر پایه فناوری های جدید و گسترش بانکداری دیجیتال است و بیش از 98 درصد تراکنش های این بانک از طریق خدمات غیرحضوری انجام می شود، گفت: به عنوان اولین بانک، ارائه خدمات در حوزه موبایل و همراه بانک را استراتژی خود قرارداده و در این حوزه با در اختیار داشتن سه سامانه شامل همراه بانک پارسیان من، سامانه تاپ (سوپر اپلیکیشن تاپ) و سامانه بانکیار در سه طیف متفاوت سبدی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جدید غیرحضوری بانک پارسیان به زودی عملیاتی می شود

خدمات جدید غیرحضوری بانک پارسیان به زودی عملیاتی می شود