مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-30اقتصادي

دستور رییسی برای بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مورد نرخ خرید تضمینی گندم و تغییر احتمالی آن اظهار داشت: - سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: رییس جمهور دستور بررسی اصلاح قیمت گندم را به وزارتخانه داده است که با جدیت در حال بررسی افزایش قیمت خرید تضمینی گندم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مورد نرخ خرید تضمینی گندم و تغییر احتمالی آن اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود 11 میلیون و 800 هزار تن تا 12 میلیون و 500 هزار تن گندم برای خبازی ها و مصارف صنعتی کشور تولید شود.

وی افزود: هدف وزارت جهاد کشاورزی در حوزه گندم حمایت از کشاورزان است بطوری که طبق سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و قوانین، توافقاتی قبل از عید نوروز بین شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی و گندمکاران برای بازنگری و اصلاح قیمت گندم صورت گرفت و قیمت خرید تضمینی گندم 15 هزار تومان تعیین شد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با این حال برخی گندمکاران به این امر معترض بوده و 17 هزار تومان را نرخ منطقی برای هر کیلوگرم گندم می دانند به همین دلیل اعلام می کنم؛ به شرط آن که دولت و سازمان برنامه و بودجه منابع مالی جدیدی به خرید تضمینی گندم اختصاص دهد، قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم

دستور رییسی برای بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم