مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-19اقتصادي

ممنوعیت صدور مجوز حفر چاه جدید در همدان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید بر اینکه تمامی دشت های استان ممنوعه است، گفت: امکان صدور مجوز حفر چاه جدید کشاورزی در تمامی دشت های استان ممنوعیت دارد.

- ایسنا/همدان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید بر اینکه تمامی دشت های استان ممنوعه است، گفت: امکان صدور مجوز حفر چاه جدید کشاورزی در تمامی دشت های استان ممنوعیت دارد.

داوود شاهسوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعادل و توازنی بین میزان بارش و برداشت در دشت های استان همدان وجود ندارد، اظهار کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 5260 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه در صدور مجوز حفر چاه برای سایر مصارف از جمله صنعت و خدمات مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: هر دو سال یک بار وزارت نیرو تخصیصی را برای اعطای مجوز واحدهای صنعتی صادر می کند که البته حفر چاه صنعتی با پارامترهای منطقه و نوع واحد صنعتی و میزان اشتغال مورد بررسی قرار گرفته و اگر راندمان و کارایی بیشتر باشد، مجوز حفر چاه داده می شود.

شاهسوند درباره حفر چاه در باغات، افزود: در حال حاضر با مسأله خانه باغی ها در حاشیه کوهستان الوند و در شهرستان های همدان، بهار و تویسرکان مواجه هستیم به طوریکه اراضی دیم خرید و فروش و تغییر کاربری داده شده و اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور مجوز حفر چاه جدید در همدان

ممنوعیت صدور مجوز حفر چاه جدید در همدان