مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-04اقتصادي

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الگترونیک در گلستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تا ساعت 12 ظهر شنبه 13 خرداد ، تعداد 17 هزار و 400 تراکنش در پایانه فروشگاه های فعال در این طرح انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه مظفری در بازدید میدانی از روند اجرای طرح سراسری کالابرگ الکترونیکی در گلستان و جلسات توجیهی این طرح با مدیران شهرستانی و فرمانداران استان گفت: میانگین استانی جمعیت مشمول این طرح نزدیک به 40 درصد است.

وی افزود: بیشترین جمعیت مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی با 67 درصد مربوط به شهرستان مراوه تپه و کمترین جمعیت مشمول این طرح با 32 درصد به مرکز استان اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، خاطرنشان کرد: تا ساعت 12 ظهر شنبه 13 خرداد ، تعداد 17 هزار و 400 تراکنش در پایانه فروشگاه های فعال در این طرح انجام شده است.

خواجه مظفری بیان کرد: تا کنون یک هزار و 600 فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند و 500 فروشگاه دیگر هم ثبت نام کرده اند و در انتظار اتصال به سامانه های این طرح هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: فروشگاه هایی که متقاضی مشارکت در طرح کالابرگ الکترونیکی هستند می توانند برنامه شما را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الگترونیک در گلستان

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الگترونیک در گلستان