مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:122023-05-31ورزشي

برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی هفته ملی بدون دخانیات در دریاچه شهدای خلیج فارس


برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی هفته ملی بدون دخانیات با هدف آموزش مضرات سیگار در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن صالحی مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر عنوان کرد: ذهن پاک کودکان، مستعد فراگیری آموزه های سبک زندگی سالم است و آموزه ها و یافته های دوران کودکی، آینده ی کودک را می سازد.

از اینرو برپایی رویدادهای آموزشی با جامعه ی هدف کودکان و خانواده ها، مورد حمایت جدی مدیریت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد و امیدواریم با اجرای اینگونه رویدادها، علاوه بر تأثیرگذاری مثبت بر اذهان آینده سازان، بتوانیم لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان فراهم آوریم.

  صالحی ضمن اشاره به مخاطرات ته سیگار اضافه کرد: اگر ته سیگار خاموش نشود و مجاور مواد قابل اشتعال قرار گیرد، با حرارت بالای خود می تواند باعث آتش سوزی شده و زیان جبران ناپذیری به شهر و شهروندان وارد آورد.

ضمن آنکه فیلتر سیگار اگر از طریق روان آب ها و باران به جریان های آبی منتقل شود، می تواند با سمومی که دارد باعث از بین رفتن گیاهان و جانداران مختلف شود.

از اینرو اگر سیگار فقط برای فرد سیگاری و اطرافیان آن ضرر دارد، ته سیگار برای زیست، گونه های زیستی و زیستگاه بسیار خطرناکتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی هفته ملی بدون دخانیات در دریاچه شهدای خلیج فارس

برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی هفته ملی بدون دخانیات در دریاچه شهدای خلیج فارس