مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-07اجتماعي

ثبت نام 16 هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار


سرپرست دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ثبت نام 28 هزار نفر در سامانه افراد جویای کار بهزیستی گفت:12 هزار نفر از این افراد فاقد شرایط لازم بوده اند و به دلایلی همچون تحت پوشش بهزیستی نبودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سرپرست دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ثبت نام 28 هزار نفر در سامانه افراد جویای کار بهزیستی گفت:12 هزار نفر از این افراد فاقد شرایط لازم بوده اند و به دلایلی همچون تحت پوشش بهزیستی نبودن، عدم تطابق شرایط سنی و.

از فهرست افراد جویای کار این سامانه حذف شده اند.

  محسن ایروانی در خصوص مددجویان ثبت نامی به تفکیک حوزه تخصصی سازمان بهزیستی، گفت: از این 16 هزار و 29 نفر، 12 هزار و 638 نفر دارای معلولیت و زیر مجموعه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی هستند.

همچنین 2 هزار و 36 نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه اجتماعی و  یک هزار و 355 نفر نیز افراد بهبود یافته از اعتیاد و تحت پوشش حوزه پیشگیری بهزیستی هستند.

وی در خصوص میزان تحصیلات این افراد نیز گفت: یک هزار و 129 مددجوی بی سواد، دو هزار و 462 مددجو با تحصیلات زیر دیپلم و 4 هزار و 194 مددجو نیز با تحصیلات دیپلم در این سامانه ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 16 هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار

ثبت نام 16 هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار