مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-10اقتصادي

وضعیت قرمز در بازار مسکن و اجاره بها، مستأجران را دریابید


مشاور املاک کرمانی با تاکید بر اینکه در طول عمرم چنین وضعیتی را ندیده ام، گفت: صاحبخانه ها با مستاجرانشان راه نمی آیند، برخی اجاره را 5 برابر کرده اند، - خبرگزاری فارس کرمان/ آمنه شهریارپناه: به فصل تابستان نزدیک می شویم، به روزهایی که التهاب و دلهره در برخی از خانواده ها زیاد شده و آنها به این فکر می کنند که چگونه قرارداد منزل مسکونی خود را تمدید و یا چطور منزل جدید با قیمت مناسب پیدا کنند.

تورم و رشد افسارگسیخته قیمت ها خیلی وقت است که به حوزه مسکن رسیده و مردم به سختی نیازهای خود را تامین و برخی هم در آن مانده اند.

امسال نیز در ادامه نوسانات قیمت مسکن، مشکلات زیادی برای مستاجران در فصل جابه جایی ایجاد کرده و آنها را از این املاک به آن املاک و از این سایت به آن سایت می کشانند تا شاید بتوانند مکانی را با بودجه خود هماهنگ کنند.

 مسوولان صدای ندارهای مظلوم را بشنوند اگر سری به سایت ها و املاکی ها زده باشید متوجه قیمت های بالای اجاره بها و رهن شده اید اما سوال اینجاست که آیا مسوولان امر این معضل بزرگ را ندیده اند و صدای مردم مظلوم و ندار را نشنیده اند؟ یا دیده و از کنارش رد می شوند؟ قیمت هایی که اکثر مستاجران را به حاشیه شهرها کشانده و معضلات آن در سال های آینده مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز در بازار مسکن و اجاره بها، مستأجران را دریابید

وضعیت قرمز در بازار مسکن و اجاره بها، مستأجران را دریابید