مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 21:002023-05-28سياسي

دکتر داوری فیلسوفی است که تجربه مدرنیزاسیون را تفهیم کرد


مالک شجاعی در دومین روز از نشست «داوری»در ترازوی داوری که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به ارائه مقاله خود تحت عنوان «هرمونوتیک تجدد و فلسفه علوم انسانی»پرداخت.

- مالک شجاعی در دومین روز از نشست داوری در ترازوی داوری که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به ارائه مقاله خود تحت عنوان هرمونوتیک تجدد و فلسفه علوم انسانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مالک شجاعی در دومین روز از نشست داوری در ترازوی داوری که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تالار تمدن این پژوهشگاه آغاز به کار کرد، گفت: در میان اندیشوران حوزه و دانشگاه ایران معاصر تعداد کسانی که آموخته های فلسفی خود را در خدمت تحلیل و مسأله شناسی معضلات پیش روی فرهنگ و علوم انسانی معاصر ایران به کار گرفته اند پرشمار نیست.

وی ادامه داد: رضا داوری اردکانی به لحاظ تألیف و انتشار کتاب مقاله و سخنرانی در باب مناسبات فلسفه، تجدد و علوم انسانی و نسبت آن با وضع کنونی عالم ایرانی و تجربه مدیریت بزرگترین نهاد سیاست علمی کشور فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی در دوساحت نظر و عمل با این مسائل روبرو شده است.

شجاعی با اعلام اینکه آثار دکتر داوری در سه مرحله قابل بررسی است، افزود: بر اساس تمثیل درخت دکارتی و هرمونتیکال آثار دکتر داوری تجدد دارای یک ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر داوری فیلسوفی است که تجربه مدرنیزاسیون را تفهیم کرد

دکتر داوری فیلسوفی است که تجربه مدرنیزاسیون را تفهیم کرد