مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 00:452023-06-06اجتماعي

روزانه 780 تن پسماند شهری در استان زنجان تولید می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: ما در سطح استان زنجان 780 تن در روز تولید پسماند شهری داریم که 420 تن آن مربوط به حوزه شهرداری های زنجان و ایجرود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته جهانی محیط زیست برگزار شد با اشاره به اینکه از 16 تا 22 خردادماه سال جاری به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است، اظهار داشت: 150 شهید در حوزه محیط زیست در سطح کشور داریم که سهم استان زنجان دو شهید به نام های میکاییل هاشمی و مهدی مجلل است که یادشان را گرامی می داریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در ادامه با بیان اینکه محیط زیست یکی از سه رکن اساسی توسعه است، گفت: محیط زیست در رشد توسعه متوازن نقش پررنگی را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه برای انجام وظایف، ما نیازمند ابزارهای هستیم ضمن اینکه مهمترین ابزاری که در اختیار ما است، اصل 50 قانون اساسی است که به طور مشخص وظیفه ما را حفاظت از محیط زیست تعیین کرده است، ادامه داد: این نخستین قانون پایه برای ما است که هم برای نسل حاضر و هم برای نسل های آینده از محیط زیست حفاظت کنیم.

یافتیان در بخش دیگری از سخنان خود ما با بیان اینکه ما به طور کلی دو نوع پسماند صنعتی و یا شهری داریم، ادامه داد: ما در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 780 تن پسماند شهری در استان زنجان تولید می شود

روزانه 780 تن پسماند شهری در استان زنجان تولید می شود