مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-13دانش

دستورالعمل غیبت دانشجویان در امتحانات اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل غیبت در امتحانات دانشجویان دانشگاه شریف، لازم است دانشجویان در جلسات امتحان نهایی دروسی که ثبت نام دارند، - معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف دستورالعمل غیبت در امتحانات پایان ترم دانشجویان برای نیم سال تحصیلی دوم 1401- 1402 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل غیبت در امتحانات دانشجویان دانشگاه شریف، لازم است دانشجویان در جلسات امتحان نهایی دروسی که ثبت نام دارند، شرکت کنند و غیبت غیرموجه در امتحان منجر به نمره صفر در آن امتحان می شود و تشخیص موجه بودن غیبت بر عهده شورای آموزش دانشگاه شریف یا کمیته منتخب آن شورا است.

در صورت موجه تشخیص داده شدن غیبت، آن درس به شکل حذف W در کارنامه ثبت می شود و به هیچ عنوان امکان اخذ امتحان مجدد وجود ندارد.

در صورتی که با حذف درسی (که غیبت در امتحان آن موجه تشخیص داده شده است) سقف واحد های آن نیم سال به زیر حد نصاب برسد، نیم سال مذکور نیز جزء تعهد خدمت (آموزش رایگان) محسوب شده و در صورت مشروطی نیز یک نیم سال مشروط به حساب می آید.

در صورت بروز بیماری لازم است دانشجو قبل از امتحان به بهداری دانشگاه شریف مراجعه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل غیبت دانشجویان در امتحانات اعلام شد

دستورالعمل غیبت دانشجویان در امتحانات اعلام شد