مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-21اقتصادي

اجرای 9 پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر


معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 38 میلیارد ریال برای اجرای 9 پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده است.

- علی افرند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های فعال بنیاد مسکن در شهرستان دیر به خبرنگار مهر گفت: در زمینه صدور اسناد مالکیت شهری با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک در سال 1401 در شهرستان دیر 350 جلد صادر شد.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین در سال جاری نیز صدور 500 جلد سند روستایی و شهری در برنامه این حوزه است که تاکنون تشکیل پرونده این واحدها به طور کامل انجام شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات استانی سال 1401 مبلغ 38 میلیارد ریال جهت اجرای 9 پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده که هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات ملی 8,000 میلیون ریال جهت اجرای پارک روستای آبکش در این شهرستان اختصاص داده شده که این پروژه در زمینی به مساحت 3400 مترمربع فعال و در حال اجراست.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری ها 41 هزار مترمربع در سطح روستاهای این شهرستان اجرای آسفالت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 9 پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر

اجرای 9 پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر