مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 11:262023-06-15سياسي

پیشرفت های کرمان به روایت آقای استاندار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در همایش روایتگران پیشرفت در محل سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: امیدواریم بخشی از واقعیت ها و اتفاقات در کشور توسط اهالی رسانه بازنمایی و گفته شود.

وی بیان کرد: کرمان، بزرگترین استان در کشور است و ظرفیت های متنوع و سه و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و تنوع اقلیمی کرمان نیز عجیب و چهارفصل است و 35 درجه اختلاف دما در بعضی نقاط استان کرمان را می بینید.

استاندار کرمان ادامه داد: هر فصل که گردشگر به استان کرمان بیاید، ظرفیت پذیرایی از آنها را داریم و معدن، کشاورزی و گردشگری اصلی ترین حوزه های استان هستند.

فداکار با اشاره به اینکه تنوع معدنی در استان کرمان کم نظیر است، افزود: کمیت و کیفیت معادن شمال استان کرمان بهتر از جنوب استان کرمان است و در جنوب هم تنوع معادن را داریم و 70 درصد کرومیت کشور در این مناطق وجود دارد.

وی اظهار داشت: از معدن تا تولید ورق را در استان کرمان داریم و نیروی انسانی فعال بومی هم در بخش معدن فعالیت می کنند و صنعت استان نیز معدن پایه است، گرچه توقع بوده معادن بیش از این در صنایع پایین دستی سرمایه گذاری کنند.

استاندار کرمان همچنین از توسعه مطلوب در فولاد استان کرمان سخن به میان آورد و افزود: خودروسازی در شرق استان کرمان 12 هزار اشتغال ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های کرمان به روایت آقای استاندار

پیشرفت های کرمان به روایت آقای استاندار