مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-11اقتصادي

صنایع دستی باید جایگزین نفت در اقتصاد شود


معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: میراث فرهنگی ریشه، گردشگری آوندها و صنایع دستی میوه این وزارتخانه است که باید به سطح زندگی مردم ورود کرده و در اقتصاد جایگزین نفت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم روز جهانی صنایع دستی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور، سعد القدومی رییس شورای جهانی صنایع دستی، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و هنرمندان صنایع دستی کشور ظهر امروز یکشنبه 21 خردادماه 1402 در سالن آمفی تئاتر وزارتخانه برگزار شد.

مریم جلالی با بیان اینکه ظرفیت صنایع دستی در اتصال به ادبیات توسعه بی نظیر است، افزود: صنایع دستی باید کنش خردمندانه و سودآور محسوب شود و در اختیار منافع ملی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی امری فرابخشی است و باید به تمامی حوزه متصل شود، ادامه داد: هیچ موضوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در ایران وجود ندارد که متصل به صنایع دستی نباشد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی تصریح کرد: طی یک سالی که این مسئولیت را برعهده گرفته ام هدفم تقویت توجه بود و از الان توجه به بخش خصوصی و تشکل ها ماموریت و هدف اصلی ام خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه باید از این انزوا خارج شویم، افزود: تمامی حوزه های مختلف باید به ریشه های صنایع دستی وصل شود زیرا اقتصاد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی باید جایگزین نفت در اقتصاد شود

صنایع دستی باید جایگزین نفت در اقتصاد شود