مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-14سياسي

السودانی: فتوای جهاد کفایی طرحی بزرگ برای هدف قرار دادن کل منطقه را خنثی کرد


نخست وزیر عراق در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی گفت که این فتوا طرحی بزرگی که نه تنها عراق، بلکه کل منطقه را هدف قرار می داد، خنثی کرد.

- نخست وزیر عراق در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی گفت که این فتوا طرحی بزرگی که نه تنها عراق، بلکه کل منطقه را هدف قرار می داد، خنثی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت که امروز نهمین سالروز فتوای جهاد کفایی است که از سوی آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعه صادر شده است.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، وی افزود که این فتوا صادر شده است تا طرحی بزرگ را خنثی کند که نه تنها عراق، بلکه کل منطقه را هدف قرار می داد، آن هم در زمانی که دست تروریست های داعشی به سوی مناطق گسترده ای از کشور عزیزمان دراز شد.

به نقل از میدل ایست نیوز، السودانی تصریح کرد که این فتوا خطاب به یک طیف خاص نبود، بلکه همه آزادگان از طیف های مختلف کشور عزیزمان را شامل می شد و دلیلی اصلی برای وحدت عراقی هایی بود که خطر از هر طرف آنها را محاصره کرده بود و خونشان در حالی که با آن خطر مقابله می کردند، درهم تنیده شد، به گونه ای که کاروان هایی از مردم عراق به سمت شرافت و کرامت رفتند تا سرزمین خود را از آن گروه های تروریست مجرم باز پس گیرند و آن را آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: فتوای جهاد کفایی طرحی بزرگ برای هدف قرار دادن کل منطقه را خنثی کرد

السودانی: فتوای جهاد کفایی طرحی بزرگ برای هدف قرار دادن کل منطقه را خنثی کرد