مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-13اقتصادي

افزایش 2 برابری تسهیلات اشتغال مددجویان اصلاندوز


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز گفت: امسال 2 برابر سال گذشته تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد اصلاندوز پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباذر قربانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 100 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان اصلاندوز از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند شدند و امسال 2 برابر سال گذشته تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد اصلاندوز پرداخت می شود.

وی افزود: میزان پرداخت تسهیلات اعطایی به مددجویان در سال گذشته بیش از 8 میلیارد و 120 میلیون تومان بوده و امسال از لحاظ تعداد مددجو، اشتغال هدف گذاری شده 70 درصد و از لحاظ مبلغ نیز 100 درصد رشد خواهیم داشت.

16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت می شود رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز گفت: قرار است 170 نفر در این شهرستان از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند شوند که رقم پرداختی بیش از 16 میلیارد تومان خواهد بود.

قربانی از ساخت 20 باب مسکن برای محرومان با اولویت مناطق روستایی خبر داد و بیان کرد: سال گذشته شاهد احداث یک باب مسکن با کمک خیران و به ارزش 250 میلیون تومان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تسهیلات اشتغال مددجویان اصلاندوز

افزایش 2 برابری تسهیلات اشتغال مددجویان اصلاندوز