مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-08سياسي

رونمایی از کتاب رسم جهاد2 در شیراز


کتاب رسم جهاد 2 با حضور مسئولان ملی و استانی، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، رونمایی شد.

- ایسنا/فارس کتاب "رسم جهاد 2" با حضور مسئولان ملی و استانی، در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، رونمایی شد.

طی آیینی کتاب رسم جهاد 2 با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، جهادگران سازندگی و کانون سنگرسازان بی سنگر فارس، شخصیت های ملی و استانی و راوی و محقق این اثر، در شیراز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد حفظ آثار فارس، رسم جهاد 2 که همچون مجموعه آثار رسم جهاد به نوعی تاریخ شفاهی دفاع مقدس از زبان سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی است روایت متفاوت و خاص عبدالرحمان جزایری، یکی از فرماندهان جنگ تحمیلی، در مورد پشتیبانی و مهندسی جنگ را ارائه می کند.

کار تحقیق و تدوین این اثر که تجربه های کار جمعی در پشتیبانی و مهندسی جنگ به خصوص به دست سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی را روایت می کند، توسط محمدرضا حسینی و علی مشایخی انجام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مراسم که شامگاه چهارشنبه 17 خرداد برگزار شد، با اشاره به اهمیت روایتگری صحیح از حماسه های خلق شده در دوران جنگ تحمیلی، تاکید کرد که اگر ما روایتگر آن دوران نباشیم، دشمن روایت خود را ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب رسم جهاد2 در شیراز

رونمایی از کتاب رسم جهاد2 در شیراز