مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-02سياسي

اهدای 1000 جلد کتاب داستان به کودکان 8 روستای قم


مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: همزمان با دهه کرامت حدود هزار جلد کتاب داستان در میان کودکان دبستانی 8 روستای قم توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای در حاشیه بازدید از کانون کتاب و کتاب خوانی خادمیاری رضوی قم در مسجد جوادالائمه(ع)، از اجرای طرح گنجینه اهدای کتاب به کودکان روستاهای محروم با همکاری کانون مدافعان زینبی خبر داد.

وی گفت: در مرحله اول این طرح به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) حدود هزار جلد کتاب داستان در دبستان های دخترانه و پسرانه روستاهای شهرستان جعفرآباد از جمله حیدرآباد، جعفرآباد، عسگرلو، باقرآباد، شریف آباد، پستکان، الویرآباد و علی آباد انقلاب توزیع شده است.

تکیه ای نسبت به تداوم اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به ترویج فرهنگ کتاب خوانی، اظهار کرد: کتاب من و کتاب که به بررسی توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره کتاب خوانی پرداخته است، محتوای خوبی برای تشویق به امر کتاب خوانی دارد و پیشنهاد می کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند این کتاب را مطالعه کنند.

وی گفت: اهدای کتاب، سیره و سنت پسندیده علمای دین و اهل علم است و کانون کتاب این کار ارزشمند را بعد از مدت ها احیا کرده اما این کار نباید در حد اهدای کتاب باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1000 جلد کتاب داستان به کودکان 8 روستای قم

اهدای 1000 جلد کتاب داستان به کودکان 8 روستای قم