مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-20سياسي

شبکه کتابشهر در سراسر استان بوشهر توسعه یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم توسعه شبکه کتابشهر در سراسر استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم مسئولان شهرستان های استان فضای مناسب را برای ایجاد کتابشهرها در شهرهای متبوع خود ایجاد کنند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم توسعه شبکه کتابشهر در سراسر استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم مسئولان شهرستان های استان فضای مناسب را برای ایجاد کتابشهرها در شهرهای متبوع خود ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا/ بوشهر، حجت الاسلام محمد قادری سه شنبه 30 خرداد در نشست خبری با تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار کرد: در دو سال اخیر قرار گرفتن جهاد در کنار تبیین، وظیفه مضاعفی برای این سازمان به وجود آورده است اما در حوزه جهاد تبیین هم تبیین به عنوان سیاست اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تعریف شده است.

وی اضافه کرد: اصل راهبری زیست بوم یعنی متناسب سازی برنامه ها و آمایش دقیق سرزمینی (بر اساس زیست بوم های 18 گانه فرهنگی)؛ دستور ویژه عرصه اول تحول تبلیغات اسلامی در پنج سال اخیر بود.

در پنج ساله دوم، گسترش مخاطب و همه گیری پیام -که از الزامات جهاد تبیین است -و زمینه سازی برای نقش آفرینی همه قشرها به ویژه قشرهایی تاثیرگذار که شامل رسانه، بانوان و نوجوانان می شود، سرفصل برنامه های ما در این حوزه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه کتابشهر در سراسر استان بوشهر توسعه یابد

شبکه کتابشهر در سراسر استان بوشهر توسعه یابد