مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:352023-05-31بين الملل

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رویترز به نقل از منابعی گزارش داد «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» نخست وزیر قطر در سفر 22 اردیبهشت ماه سال جاری به قندهار با «ملاهبت الله آخندزاده» رهبر طالبان مذاکرات محرمانه ای درباره حل تنش با جامعه بین المللی داشته است.

- برخی منابع به رسانه ها گفته اند نخست وزیر قطر در سفر به قندهار با رهبر طالبان مذاکراتی درباره حل تنش با جامعه بین المللی انجام داده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رویترز به نقل از منابعی گزارش داد محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر قطر در سفر 22 اردیبهشت ماه سال جاری به قندهار با ملاهبت الله آخندزاده رهبر طالبان مذاکرات محرمانه ای درباره حل تنش با جامعه بین المللی داشته است.

بر اساس این گزارش، این دیدار نشان می دهد که حاکمان افغانستان برای گفتگو درباره راه حل های مشکلات کنونی این کشور تمایل دارند.

رویترز مدعی شد از دیگر موضوعاتی که نخست وزیر قطر با رهبر طالبان مطرح کرده است، نیاز به پایان دادن به ممنوعیت تحصیل دختران و اشتغال زنان در افغانستان است.

با این حال، آمریکا از اظهارنظر درباره این گفتگو خودداری کرده است.

به گفته رویترز هرچند ملا هبت الله، تمایل چندانی برای سازش در احکامش نشان نداده است، اما دیدارش با نخست وزیر قطر نشان می دهد که آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستان

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستان