مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-20سياسي

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین قضایی اطمینان خاطر دادند، که تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف پرونده صندوق جعفری مشخص شود.

- حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر از دیدار با جمعی از مال باختگان صندوق جعفری پیشوا خبر داد و افزود: موضوع مال باختگان در مراجع قضایی در دست بررسی و پیگیری است و دستگاه قضایی بر حسب وظیفه و مأموریت ذاتی خود، از حقوق فردی و اجتماعی مردم دفاع می کند و اجازه نخواهد داد، حقوق عمومی تضییع شود.

وی گفت: از زمانی که این، اتفاق افتاده، به عنوان وکیل مردم، مسئله را از طریق مسئولین قضایی پیگیری کردم و اطمینان خاطر دادند، که حتماً از حقوق مال باختگان دفاع می کنند و تلاش خواهند کرد، به سرعت تکلیف این پرونده روشن شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مال باختگان عزیز با حفظ آرامش و شکیبایی فرصت دهند تا مقامات قضایی، با بررسی و تحقیقات کافی و تکمیل پرونده و حساب رسی دقیق، مطالبات مردم را اعاده کنند.

نوش آبادی گفت: مالباختگان مطمئن باشند قوه قضاییه کشور بدون مسامحه، از حق قانونیشان دفاع خواهد کرد و من هم در کنار مسئولان قضایی پیشوا و استان تهران پیگیر موضوع هستم و امیدوارم شرایط مناسب برای پرداخت مطالبات به حق مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری

وعده مسئولین پیشوا برای تسریع درتعیین تکلیف مالباختگان جعفری