مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14سياسي

کسب رتبه سوم استان اردبیل در فعالیت های قرآنی


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از کسب رتبه سوم استان اردبیل در فعالیت های قرآنی خبر داد و گفت: توسعه کارآفرینی در موسسات قرآنی راهبرد جدید امور قرآنی است.

- حجت الاسلام صابر طهماسبی در گفت وگو باخبرنگار مهر ، با تبریک کسب موفقیت مقام سوم استان اردبیل در فعالیت های قرآنی به فعالان عرصه قرآن و آموزه های روحبخش کلام الهی و عموم جامعه قرآنی استان در سخنانی اظهار کرد: طبق ارزیابی های به عمل آمده از سوی سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی کشور با محوریت فعالیت های ماه رمضان امسال، استان اردبیل مقام سوم را کسب کرد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل وحدت رویه را مهم ترین راهبرد در موفقیت امور قرآنی عنوان کرد و افزود: مهمترین برنامه برای پیشبرد امور قرآنی و راهبرد اساسی در موفقیت در توسعه تعالیم قرآنی در سطح وسیعی از جامعه، بعد از احصاء نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها، ایجاد وفاق و وحدت رویه بین جامعه قرآنی و دستگاه ها و نهادهای متولی امور قرآنی است که خوشبختانه در استان اردبیل در بین ادارات مربوطه به خوبی رعایت می شود.

فعالیت 185 مؤسسه و خانه قرآنی در استان اردبیل وی از فعالیت 185 مؤسسه و خانه قرآنی در استان اردبیل خبر داد و گفت: تعداد 45 مؤسسه و 140 خانه قرآنی در استان اردبیل با مجوز رسمی از اداره امور قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم استان اردبیل در فعالیت های قرآنی

کسب رتبه سوم استان اردبیل در فعالیت های قرآنی