مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-10اقتصادي

توسعه صنعت گردشگری تیران با مشارکت مدنی


چرخه هدفمند و به هم پیوسته صنعت گردشگری در تیران در حال تکمیل است که این زنجیره با تقویت نقش سازمان های مردم نهاد و مشارکت مدنی متبلور می شود و توسعه می یابد.

- ایسنا/اصفهان چرخه هدفمند و به هم پیوسته صنعت گردشگری در تیران در حال تکمیل است که این زنجیره با تقویت نقش سازمان های مردم نهاد و مشارکت مدنی متبلور می شود و توسعه می یابد.

همواره تحقق یک صنعت و زنجیره کارآمد در یک عرصه و حوزه خاص مستلزم چینش حلقه ها و مؤلفه های اثر بخش آن است که هر کدام به عنوان یک عنصر اساسی ایفای نقش داشته و بتوانند هدف اصلی را دنبال کنند.

گردشگری به عنوان یکی از صنعت های نوپا و با ظرفیت بالای اقتصادی در کشور ما روند روبه توسعه و شکل گیری خود را طی می کند و متولیان امر به دنبال ایجاد جایگاه واقعی این عرصه هستند.

این صنعت نوپا در شهرها و روستاهای دارای پتانسیل کار خود را آ‎غاز کرده و جذابیت های آینده روشن آن اقبال بسیاری از سرمایه گذاران را برای حضور در این بخش به جای دیگر بخش ها تقویت کرده و اقبال عمومی رقم خورده است.

تیران به لحاظ فرصت های متعددی که در حوزه گردشگری داشته به عنوان یکی از نقاط هدف سرمایه گذاری در این صنعت شناخته شده و محور توسعه شهرستان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت گردشگری تیران با مشارکت مدنی

توسعه صنعت گردشگری تیران با مشارکت مدنی