مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-28سياسي

پشت نوبتی جهیزیه و لوازم خانگی در مازندران نداریم


مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران گفت: تمامی پشت نوبتی های دریافت وام قرض الحسنه، جهیزیه و لوازم خانگی در استان صفر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد مازندران بر لزوم داشتن اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: هرجا وحدت و اتحاد و یکدلی موجود باشد نظام موفق تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد مدال افتخار محسوب می شود گفت ظرفیت و امکانات در کمیته امداد برای خدمت رسانی بالا است و باید از آن بهره گرفت.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به حمایت خیرین از کمیته امداد گفت: کمیته امداد مبتنی بر علم و دانش حرکت می کند و دانش بنیان شده است.

وی با عنوان اینکه رتبه اول را در زمینه کمک های مردمی در کشور کردیم گفت: 12 هزار و 500 متر زمین و یک ویلای 400 متری از خیرین برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ساخت 1364 ساختمان به مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: همچنین 5600 واحد تعمیرات انجام شد.

وی از اشتغال 30 هزار مددجو سال اخیر خبر داد و گفت: 30 هزار نفر از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند و سه هزار نفر با حمایت های صورت گرفته از گردونه حمایت کمیته امداد خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت نوبتی جهیزیه و لوازم خانگی در مازندران نداریم

پشت نوبتی جهیزیه و لوازم خانگی در مازندران نداریم