مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-05سياسي

مزار شهدای قیام خونین 15 خرداد در تهران گلباران شد


مزار شهدای قیام خونین 15 خرداد در گلزار شهدای مسگر آباد با حضور معاون قوه قضاییه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران؛ مزار شهدای قیام خونین 15 خرداد عصر امروز در گلزار شهدای مسگرآباد با حضور غریب آبادی معاون قوه قضاییه، حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، شهردار منطقه 15 و برخی از مسئولین استانی گلباران شد.

در این مکان 56 شهید از شهدای 15 خرداد مدفون هستند که شش شهید از این بزرگواران شهدای دشت ورامین هستند.

  حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز با حضور خانواده شهدای بزرگوار یاد شهدای 15 خرداد را گرامی می داریم و این مراسم گلباران را برگزار می کنیم.

وی گفت: شهدای 15 خرداد سال 42 در گرما و با پای پیاده و در میان تهدید دشمن 27 کیلومتر در ورامین طی مسیر کردند، این کار روحیه و حالت بزرگی می خواهد.

این شهدا واقعاً در عصر غربت اسلام درس بزرگی به ما دادند.

محمودی ادامه داد: امام عظیم الشان وقتی می گویند، 15 خرداد را گرامی بدارید عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را می دیدند و خون های مطهر این شهدا هست که این انقلاب ما را به درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای قیام خونین 15 خرداد در تهران گلباران شد

مزار شهدای قیام خونین 15 خرداد در تهران گلباران شد