مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-07اقتصادي

مجوز ساخت 439 واحد صنایع تبدیلی جدید در استان زنجان صادر شد


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان گفت: مجوز ساخت 439 واحد صنایع تبدیلی جدید در نقاط مختلف استان زنجان صادر شده است.

- مظفر یوسفی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: مجوز ساخت 439 واحد صنایع تبدیلی جدید با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در نقاط مختلف استان زنجان صادر شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی در استان زنجان باجدیت دنبال می شود، افزود: استان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف محصولات باغی و زارعی دارد که در صورت راه اندازی این واحدها، ارزش افزوده خوبی برای استان در پی خواهد داشت.

یوسفی پور ادامه داد: جهت گیری توسعه صنایع تبدیلی در استان بر اجرای طرح های بزرگ مقیاس متمرکز است که در این راستا جذب چند سرمایه گذار برای تولید رب گوجه فرنگی، فرآوری سیب زمینی و تولید مواد غذایی در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با بهره برداری از واحدهای در دست ساخت، میزان جذب مواد خام کشاورزی مثل گوجه فرنگی و سیب زمینی در استان افزایش می یابد و از هدر رفت محصولات جلوگیری می شود.

یوسفی پور با بیان اینکه در حال حاضر 180 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی فعال است، افزود: ظرفیت این واحدهای صنایع تبدیلی یک میلیون و 129 هزار تن و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت 439 واحد صنایع تبدیلی جدید در استان زنجان صادر شد

مجوز ساخت 439 واحد صنایع تبدیلی جدید در استان زنجان صادر شد