مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-30سياسي

ماده 23 انتقال آب از سفیدرود اخذ شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: ماده 23 انتقال آب از سفیدرود به دشت اردبیل اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: مدیریت مصرف آب صرفاً نباید بر عهده شرکت آب منطقه ای باشد بلکه برای حفاظت و نگهداری از این منبع ارزشمند نیازمند مدیریت مشارکتی در سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل کارشناسان، اصحاب رسانه، دانشگاهیان، نمایندگان مجلس و… در مدیریت منابع آب بسیار حیاتی است، تصریح کرد: آب یک امانت الهی در دست ما است که باید با حفاظت از آن در تحویل به نسل آینده منصفانه و امانتدارانه عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با بیان اینکه در سال های اخیر در حوزه سدسازی در استان اقدامات مؤثری انجام شده است، گفت: سد عنبران در سال 89 کلنگ زنی شد که تا اواخر اسفند سال 1400 تنها 41 درصد پیشرفت داشت.

حیدری افزود: در یک سال گذشته و با پیشرفت 52 درصدی این سد آبگیری شد و در حال حاضر 120 هزار متر مکعب آب در پشت آن ذخیره شده که در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری افتتاح می شود.

وی رفع معارضات و تملک داخل مخزن سد عمارت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: معارضاتی بین 2 استان در مسئله سد عمارت وجود داشت که با رفع آن با حضور مردم خود منطقه موفق شدیم تا در خرداد سال 1401 آبگیری این سد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده 23 انتقال آب از سفیدرود اخذ شد

ماده 23 انتقال آب از سفیدرود اخذ شد