مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-28بين الملل

صدها تن از نیروهای آلمانی اخراج شده، روسیه را ترک می کنند


پس از آنکه مسکو محدودیت هایی را برای تعداد افرادی که در این کشور اجازه کار دارند صادر کرد، وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد، صدها کارمندی که در موسسات و نهادهای آلمانی در روسیه کار می کردند باید طی چند روز آتی این کشور را ترک کنند یا کار خود را از دست خواهند داد.

- پس از آنکه مسکو محدودیت هایی را برای تعداد افرادی که در این کشور اجازه کار دارند صادر کرد، وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد، صدها کارمندی که در موسسات و نهادهای آلمانی در روسیه کار می کردند باید طی چند روز آتی این کشور را ترک کنند یا کار خود را از دست خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه ای اعلام کرد: محدودیت اعمال شده توسط روسیه که از ابتدای ژوئن آغاز می شود، کاهش چشمگیر حضور ما در تمامی حوزه ها در روسیه را الزامی می کند.

این وزارتخانه افزود، افرادی که تحت تاثیر این محدودیت قرار می گیرند شامل معلمان و همچنین دیگر کارمندان مدارس و موسسه گوته می شود و برای حفظ تعادل مناسب برای حضور دیپلماتیک آلمان ضروری است.

در این بیانیه آمده است: روسیه از ابتدای ژوئن تعداد افرادی را که آلمان می تواند آنها را در سفارتخانه، کنسولگری یا موسسات خود در روسیه در بخش های فرهنگی و آموزشی استخدام کند، کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها تن از نیروهای آلمانی اخراج شده، روسیه را ترک می کنند

صدها تن از نیروهای آلمانی اخراج شده، روسیه را ترک می کنند