مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-18اقتصادي

مشاغل کاذب به مشاغل ماندگار و رسمی در سیستان و بلوچستان آسیب زده است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در سالهای اخیر بواسطه مشاغل کاذب و کسب درآمدهای آنچنانی از راه خلاف قانون، مشاغل رسمی و ماندگار در این استان آسیب دیده اند که باید با تقویت فرهنگ کار و تعاون آنها را جبران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در جمع مدیران و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یک استان پهن پیکر است و باید توجهات به این استان هم با وسعت نگاه بیشتری انجام شود و این موضوع با کمک به رشد و تقویت فرهنگ کار و روحیه کار تیمی میسر می شود.

وی افزود: برای نهادینه ساختن فرهنگ کار و تعاون باید از ظرفیت مساجد و حضور در محلات و فضای دانش آموزی و دانشجویی استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان مردم داری و مردم محوری در مدیریت استان را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: این استان به سبب رهبری موثر ریش سفیدان و بزرگان و غالب بودن طایفه گرایی یک استان خاص به شمار می رود که برای حل بسیاری از موضوعات و مسائل راهگشا است.

شریفی با تاکید بر وجود نگاه و رویه وحدتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، این موضوع را عامل موثر و مهم برای ارتقای سیستم اداری و تکریم مردم بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل کاذب به مشاغل ماندگار و رسمی در سیستان و بلوچستان آسیب زده است

مشاغل کاذب به مشاغل ماندگار و رسمی در سیستان و بلوچستان آسیب زده است