مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-17سياسي

دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده ایم


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زیاد النخاله دبیرکل جبنش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه صبح امروز (شنبه، 27 خرداد ماه) با دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

قالیباف در این دیدار با بیان این که امروز فلسطین نقطه نخست جبهه مقاومت و مهم ترین موضوع جهان اسلام است، گفت: هرچه توطئه علیه جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است، از طرف رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، از این رو هیچگاه نباید از این موضوع غفلت کنیم و باید بدانیم که همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مسیر مقاومت را پیش گرفتند و آن را رها نکردند.

وی یادآور شد: سال های بعد از دهه 40 میلادی که سازمان ملل به رژیم صهیونیستی مشروعیت بخشید را می توانیم به دو دوره تقسیم کنیم؛ یک دوره پیش از انقلاب اسلامی ایران و دوره دیگر بعد از انقلاب اسلامی است.

همه اتفاقات سیاسی، امنیتی و غیره که در سال 1979 میلادی میان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی افتاد، حکایت از شکست کشورهای اسلامی مقابل رژیم منحوس صهیونیستی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده ایم

دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده ایم