مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-14سياسي

تحویل 131 هزار مسکن شهری و روستایی در کشور


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 421 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در دست اجراست که از این میزان 131 هزار تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر نیکزاد عصر امروز در شورای مسکن استان همدان که همراه با آغاز عملیات احداث 11 هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز بود اظهار کرد: نهضت ملی مسکن، قانون مصوب مجلس است که بر اساس آن سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود و رییس جمهور تاکید ویژه برآن دارند که با تمام توان مساله را پیگیری و ماهانه با حضور وزرا و مسئولان استان جلسه می گذارند.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد قلبی رییس جمهور این است که مسکن دغدغه خانواده ها نباشد افزود: سالیانه 400 هزار واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید احداث کند که  200 هزار واحد آن در روستا و 200 هزار واحد در شهرهاست که تا کنون 421 هزار واحد شهری و روستایی شروع و 131 هزار واحد را تحویل دادیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 290 هزار واحد که 150 واحد در روستاها و 140 هزار واحد در شهرها تعریف شدند که در دست ساخت داریم تصریح کرد: اعتقاد داریم که یک میلیون مسکن در سال انجام پذیر است و گره نهضت ملی مسکن روز به روز در حال باز شدن است.

وی با بیان اینکه اقدامات استان همدان در مسکن روستا و شهر بسیار مطلوب است اما در بحث شهر همدان لازم بود که اقدام انقلابی انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 131 هزار مسکن شهری و روستایی در کشور

تحویل 131 هزار مسکن شهری و روستایی در کشور