مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-09سياسي

اقتصاد کشور و صنعت خودرو بایستی با تفکر جهادی و انقلابی اداره شود


امام جمعه موقت ورامین ساخت موشک هایپرسونیک را اقدام غرورآفرین متکی بر تفکر جهادی و انقلابی دانست و گفت: اقتصاد کشور و صنعت خودرو بایستی با تفکر جهادی و انقلابی اداره شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با بیان اینکه نباید اجازه دهیم، هویت 15 خردادی و فرهنگی مردم کمرنگ شود، افزود: باید دستهای پیدا و پنهان دشمن در جهت خدشه دار کردن این هویت را قطع کنیم، جلوه های غیراخلاقی و بی عفتی اصلاً قابل پذیرش نیست، هم مسئولان باید در جهت مقابله با این موارد برنامه ریزی و مطابق قانون تلاش کنند، هم مردم باید از فرهنگ و اصالت خود دفاع کنند، در ادارات و اماکن عمومی و صنفی باید قانون رعایت شود.

خطیب جمعه ورامین گفت: باید مجریان و ناظران با قدرت بر اجرای قانون پافشاری کنند، جلوه های علنی فساد توجیه نمی شود، بنده گلایه مندی مردم را در سفرهای رییس قوه قضاییه و وزیر کشور به ایشان اعلام کردم، باید برای مقابله با مظاهر علنی و بی حجابی اقدام جدی انجام شود.

وی با بیان اینکه ما وارث ارزش هایی هستیم، که 200 هزار گل برای آن ارزش ها پرپر شده است، گفت: حق مردم مطالبه گری است و زمانی که با صحنه های مواجه می شوید، تذکر و امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح است و از سوی دیگر با گزارش به مسئولان و مطالبه گری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور و صنعت خودرو بایستی با تفکر جهادی و انقلابی اداره شود

اقتصاد کشور و صنعت خودرو بایستی با تفکر جهادی و انقلابی اداره شود