مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:312023-06-20سياسي

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز آیت الله عاملی در آیین تودیع و معارفه دادستان اردبیل با تاکید بر بهداشت قضایی اظهار کرد: وجود 450 هزار پرونده قضایی در شان مردم این استان نبوده و  برنامه ریزی برای بهداشت قضایی و پیشگیری این آمار و ارقام ضروری است.

وی با بیان اینکه مقابله با وقوع جرم مستلزم همکاری و تعامل دو دسته تربیتی و قضایی است ادامه داد: در کنار متولیان تربیتی، دستگاه های قضایی موظف به شناسایی و منابع ایجاد اختلاف و جرم بوده و به ارائه راهکار علمی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه یکی از قدسی ترین مسئولیت ها در کشور دادستانی است ادامه داد: ایجاد فضای سالم تربیتی حق آحاد ملت است و بهترین شهر شهری است که پذیرای آرمان و افکار باشد و دادستانی نقش مهمی در خصوص تامین امنیت و جلوگیری از منکرات در جامعه بر عهده دارد.

آیت الله عاملی جایگاه دستگاه قضا و اعتماد مردم به این مجموعه را جایگاه والایی دانست که باید نسبت به آن حساس بوده و از هرگونه باج دهی در این جایگاه پرهیز کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت السلام کثیرلو رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به یادآوری کنگره 3400 شهید استان خدمت به خانواده 3400 شهید استان افتخاری بزرگ دانسته  و از برقراری روزانه ملاقات عمومی رییس کل دادگستری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است