مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-16سياسي

وضعیت کمی و کیفی نان در بویین زهرا رضایت بخش نیست


مردم بویین زهرا از وضعیت نامناسب نان از نظر کمی و کیفی اظهار نا رضایتی می کنند و لازم است مسئولان در این بخش اقداماتی انقلابی داشته باشند.

- قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: مردم بویین زهرا از وضعیت نامناسب نان از نظر کمی و کیفی اظهار نا رضایتی می کنند و لازم است مسئولان در این بخش اقداماتی انقلابی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: دین مبین اسلام با توجه ویژه به تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی افراد به عنوان برنامه ای روشن و عملی در زندگی مسلمانان محسوب می شود.

وی افزود: امر به معروف نشانه پویایی و رشد جامعه و نهی از منکر موجب کاهش تمایلات نفسانی اشخاص گرایش آنان به سوی تلاش برای تحقق مصالح جامعه خواهد شد.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به سفر رییس جمهور به امریکای لاتیم بیان کرد: سفر ریاست محترم جمهور به حیاط خلوت آمریکا نشانگر آن است که او هم زبان دنیا را خوب می داند و دیپلماسی فعال و قدرتمندی را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: رویکرد نگاه به شرق، در دولت سیزدهم و توسعه همکاری با همسایگان، فصل جدیدی از روابط بین تهران و آسیای مرکزی را رقم زده است که آثار ارزشمندی را نیز در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کمی و کیفی نان در بویین زهرا رضایت بخش نیست

وضعیت کمی و کیفی نان در بویین زهرا رضایت بخش نیست