مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-03سياسي

توصیف سردار سلیمانی از شهادت شهید «محمدمهدی فریدونی»


شهید مدافع حرم «محمد مهدی فریدونی» از شهدای شاخص مدافع حرم، ساکن استان فارس و فسا بود که توصیف شهادتش از زبان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، سردار دریادار «تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سردار «فدوی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، شهید مدافع حرم محمدمهدی فریدونی هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان فسا، 24 آبان 1366 در محله عشایرنشین و محروم حیدرآباد در شهرستان فسا در خانواده ای فرهنگی، مومن و متدین دیده به جهان گشود.

پدر و مادرش به خاطر علاقه ای که به تحصیل زودهنگام او داشتند در شناسنامه اش تاریخ 30 شهریور 1366 را به عنوان سالروز تولدش ثبت کردند.

اولین شهید مدافع حرمِ دوره 8 ارشد و دکترای گروه جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، در سال 95 از روی علاقه و به سبب روحیه معنوی و اعتقادی خود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و به دلیل تخصص در رشته زبان انگلیسی، به عنوان استاد و مدرس در دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه پاسداران، مشغول فعالیت شد.

حضور در سنگر علم و دانش با لباس پاسداری هم نتوانست عطشش به ایثار در مسیر حق و حریم ولایت را فرو بنشاند و به خاطر علاقه وافر به خدمت در یگان عملیاتی از فرصت های مختلف از جمله تدریس در دانشگاه و قبولی در آزمون استخدامی چشم پوشید و با حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) و سپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف سردار سلیمانی از شهادت شهید «محمدمهدی فریدونی»

توصیف سردار سلیمانی از شهادت شهید «محمدمهدی فریدونی»