مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20اقتصادي

خرید و فروش طلا و سکه فقط با فاکتور


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که همه اصناف و واحدهای سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه و طلا اعم از مصنوعات و آب شده، - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که همه اصناف و واحدهای سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه و طلا اعم از مصنوعات و آب شده، نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و ارائه آن به مشتری اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی براداران (معاون صنایع عمومی وزارت صمت) در نامه ای خطاب به قاسم نوده فراهانی (رییس اتاق اصناف ایران)، ضمن اشاره به الزام ثبت معاملات انواع طلا در سامانه جامع تجارت، بر ارائه فاکتور قابل استعلام سامانه در انواع معاملات سکه و طلا تاکید کرد.

طبق تاکید وزارت صمت، همه اصناف و واحدهای سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه، طلا (آب شده و مصنوعات) نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و تحویل به مشتری اقدام کنند.

در متن این ابلاغیه آمده است: به اطلاع می رساند مطابق ماده 6 دستورالعمل تبصره 4 الحاقی ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خریداران کالاهای موضوع قاچاق اعم از تاجران و تولیدکنندگان موظف اند هنگام خرید این کالاها از فروشنده صورتحساب (فاکتور) دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش طلا و سکه فقط با فاکتور

خرید و فروش طلا و سکه فقط با فاکتور