مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-31حوادث

زندان پایان کار کلاهبرداران میلیاردی در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای و کشف چند فقره کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری به مبلغ 5 میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای و کشف چند فقره کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری به مبلغ 5 میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحی الهی نهم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی لرستان و اعلام اینکه دو نفر تحت عنوان بازاریابی و سرمایه گذاری در مشاغل پر درآمد مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی مخفیگاه کلاهبرداران را در خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

الهی گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به چندین فقره کلاهبرداری اعتراف و مبلغ پنج میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: هرگونه اعمال مجرمانه ای که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان پایان کار کلاهبرداران میلیاردی در خرم آباد

زندان پایان کار کلاهبرداران میلیاردی در خرم آباد