مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-14سياسي

برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد


عضو هیئت رییسه شورای شهر اردبیل گفت:برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد و باید پایداری طرح نیز مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلامت صفوی صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با رییس پلیس راهور استان اردبیل در خصوص احداث پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان اظهار کرد: برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد و باید پایداری طرح نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید در اجرای این طرح اشتباهات گذشته را تکرار کرد، افزود: پایداری طرح نیز باید مورد توجه قرار گیرد و مشخص شود آیا در زمان مطالعه، موضوع اجرای طرح باکسبه محل مطرح شده و نظر سنجی ها انجام گرفته شده است و یانه.

عضو هیئت رییسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه سال ها شهروندان و اهالی کسبه از احداث پیاده راه عالی قاپو ناراضی هستند، ادامه داد: بررسی اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک به پیشنهاد رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری و رییس کمیسیون فنی عمرانی به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل ارجاع شد که با این اقدام پژوهش همه جانبه طرح نیز افزایش یافته و از نظرات کارشناسان نیز می توانیم بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد

برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد