مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-06اقتصادي

برنامه صندوق نوآوری برای رشد تولید دانش بنیان


در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش 100 همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش 100 همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.

محمد صادق خیاطیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره برنامه صندوق برای افزایش تولید دانش بنیان با توجه به شعار سال 1402 گفت: از ابتدای حضورم در صندوق نوآوری، یکی از برنامه های محوری، برنامه ریزی برای تحقق شعار سال با برش دانش بنیانی بوده است.

خیاطیان ادامه داد: موضوع رشد تولید محوری است که در حوزه دانش بنیان بسیار اهمیت دارد و صندوق نوآوری به عنوان متولی اصلی حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند نقش آفرینی جدی داشته باشد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای رشد تولید بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید، بسته ای را برای رشد تولید محصولات دانش بنیان آماده کرده ایم و بر این اساس پیش بینی شده به شرط فراهم شدن زمینه ها، شاهد رشد 100هزار میلیاردی در زمینه فروش محصولات دانش بنیان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه صندوق نوآوری برای رشد تولید دانش بنیان

برنامه صندوق نوآوری برای رشد تولید دانش بنیان