مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-01ورزشي

سپیده بابایی مورد تشویق فعالان مجازی مازندران قرار گرفت + عکس


مسؤول مرکز امور بانوان سازمان فضای مجازی سراج مازندران از تقدیر از «سپیده بابایی» ورزشکار قهرمان قائمشهری در کشتی آلیش بانوان در حضور فعالان فضای مجازی استان به عنوان بانوی نمونه همزمان با میلاد امام هشتم (ع) خبر داد.

- فاطمه زهرا برزیار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برپایی دوره آموزشی سواد رسانه ای اظهار کرد: همزمان با سالروز خجسته میلاد امام رضا (ع) در جلسه ای با عنوان مدیریت فضای مجازی در خانواده که با همکاری سمن نواندیشان جوان کاسپین و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، از بانو سپیده بابایی، همسر و فرزندش دعوت به عمل آمد.

وی اشاره به اهدای مدال قهرمانی این ورزشکار به شهید حسن طهرانی مقدم، افزود: به گفته سپیده بابایی، در زمان تمرین با هدف آماده سازی برای شرکت در مسابقات، اقدام به مرور زندگینامه این شهید کرده بود، و ضمن احساس وجود تشابه و نزدیکی نحوه پیشرفت که با سختی و تلاش همراه بود، نیت کرد که در صورت قهرمانی مدالش را به این شهید بزرگوار تقدیم کند و سرانجام این نیت محقق شد که برای ما بسیار باارزش است.

برزیار عنوان کرد: این بانوی ورزشکار در فضای مجازی نیز به منتقدان این اقدام پاسخ کوبنده داد، که این مسأله برای مان افتخار است، افتخاری که برای فعالان مجازی کم چیزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیده بابایی مورد تشویق فعالان مجازی مازندران قرار گرفت + عکس

سپیده بابایی مورد تشویق فعالان مجازی مازندران قرار گرفت + عکس